onsdag 30 december 2009

30 december. - Velandes

Jag velar idag,
det känns inte som en dag då jag borde ta några livsavgörande beslut.
Vad för livsavgörande beslut kan en 14-åring tänkas behöva ta, kanske ni tänker;
och för att vara ärlig så har jag ingen aning.
Men OM det kommer något, så ska jag inte besluta det idag i alla fall.

Jag velar om jag ska översätta en novell till Engelska, för att kunna ställa upp i en större kategori i en novelltävling, eller om jag ska återigen ställa upp i den svenska, som jag faktiskt redan vunnit en gång.
Hade jag fått skicka in två bidrag hade saken varit biff, men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Och det om något gör mig lite halvgalen på mig själv.
Jag gillar att veta vad jag vill, jag känner mig så vilsen annars.

Sen kan jag inte heller bestämma mig vad jag ska ha på mig imorgon (läs nyår) men det kanske inte är ett lika hörprio problem i den här bloggen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se