onsdag 6 januari 2010

28 saker jag har gjort... den pinsamma utgåvan.

28 saker jag har gjort under förra året (min ålder gånger 2)

1. Skrattade i två timmar tillsammans med min lillebror efter att vi kollat på ett Simpson avsnitt, som inte ens var roligt...
2. Läste the twilight saga, igen och igen.
3. Sprayade hårspray i ögat, för att se om det gör ont. Det gör det.
4. Skrev kontrakt med en skrattretande signatur, eftersom jag trodde det skulle bli fint att skriva så.
5. Blev påkörd av en liten 9-årig kille på cykel, och fick en spricka i nyckelbenet. Han blev jätteledsen..
6. Textade 5480 sms sen Augusti (fick min mobil då).
7. Tappade en mobil i en damm, och den kunde inte simma.
8. Ljög för mina föräldrar.
9. Ljög för mina föräldrar igen.
10. Fick en lång kompis att ta på sig väldigt höga klackar, bara för att jag kände mig lång den dagen.
11. Visade trosorna för hela högstadiet på ett Mamma mia genrep och vaktmästaren filmade.
12. Vann en skrivtävling.
13. Var det ända bidraget i en skrivtävling...
14. Gick i sömnen, och la mig i min systers säng när hennes pojkvän sov över.
15. Råkade häva upp ett helt nytt paket med glas i min kompis knä.
16. Sov i nästan 24h.
17. Var uppe i nästan 24h.
18. Såg New Moon på premiär dagen, och blev överlycklig när jag kom in... tills jag fick veta att de sänkt åldersgränsen till 11.
19. Fyllde 14.
20. Slog huvudet i ett handfat på nyårsafton, bara för att jag somnade när jag stod och borstade tänderna.
21. Gick igenom isen på en liten smutsig ank-damm.
22. Läste the twilight saga igen.
23. Började åttan.
24. Sprang utomhus i min bikini, när det snöade.
25. Hade piknick på ett köksgolv.
26. Började hata Johnny Depp, pågrund av en film. Jag är över det nu...
27. Got into silly bets (vet inte hur jag ska säga det på svenska)
28. Åkte skridsko på en sjö, precis vid en väg.

Och mycket mer,
Vad har ni gjort under året?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se