söndag 27 december 2009

27 december.

Har varit otroligt lat med bloggen idag. Inte min mening, jag har spenderat dagen i tristess hemma hos min mormor utan tillgång till någon dator.

Det har inte blivit något mer skrivande heller, på något sätt känner jag mig inte alls duktigt längre. Jag vet inte varför jag alltid hakar upp mig på att känna mig duktig och kreativ, jag tror det har med mitt självförtroende att göra. Vad dum jag är (!) såklart det har, när jag inte känner mig insprirerande och duktig, försvinner genast den där lilla glöden för att skapa.

Idag är en sådan dag. Jag behöver en daglig dos med loprisningar. Tror ni en doktor kan ordinera det? Nja, kanske inte, men bra hade det varit.
Jag ska försöka vara lite mer aktiv imorgon, så vi hörs då.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se